Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. Chciałbym zakupić towar, którego nie ma na stanie w sklepie.

Jeżeli czas oraz możliwości pozwolą nam na realizację Twojego indywidualnego zamówienia, chętnie się jego podejmiemy. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem: sklep@zaczarowanybalon.pl

2. Czy każdy balon można napełnić helem?

Napełnić helem, można każdy balon, natomiast nie każdy będzie unosił się w powietrzu. Zależy to od rozmiaru i materiału z jakiego jest on wykonany. Balon będzie unosił się w powietrzu kiedy jego waga będzie mniejsza od wagi helu, który się w nim znajduje.

Balony gumowe unoszą się w powietrzu już od 9 cali (23cm), a balony foliowe: cyfry/litery od 30 cali (76cm), okrągłe kształty od 14 cali (35cm).

Im większy balon tym więcej helu potrzeba na jego wypełnienie, a co za tym idzie będzie on fruwał piękniej i dłużej.

3. Ile unoszą się balony z helem?

Czas unoszenia się balonów z helem zależy od wielu czynników (więcej informacji znajdziesz TUTAJ).

Balony lateksowe fruwają do 10 godzin. Przy usłudze napełniania balonów lateksowych helem, używamy żelu uszczelniającego HI-FLOAT, który przedłuża unoszenie się balona nawet do 48h.
Balony foliowe unoszą się od kilku dni nawet do miesiąca i nie wymagają dodatkowego uszczelniania

4. Czy założenie konta na stronie jest konieczne, aby móc dokonać zakupu?

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.

5. Czy produkty w koszyku są zarezerwowane?

Produkty w koszyku nie są zarezerwowane. Rezerwują się w momencie dokonania płatności.

6. Czy mogę zmodyfikować zamówienie?

Po dokonaniu płatności nie ma możliwości modyfikacji zamówienia jednak do chwili jego wysłania, można je anulować i założyć kolejne, w tym celu prosimy o kontakt: sklep@zaczarowanybalon.pl

7. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach przesyłki. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

8. Otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę (np.: uszkodzony karton), co zrobić?

W tym wypadku prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu w celu ustalenia szkody oraz okoliczności jej powstania. Następnie prosimy o przesłanie mailowo skanu tego protokołu na adres: sklep@zaczarowanybalon.pl

9. Otrzymałem niekompletne zamówienie lub otrzymałem produkty niezgodne ze złożonym zamówieniem?

W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru prosimy o kontakt email: sklep@zaczarowanybalon.pl

10. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana przelewem  on-line, zwykłym przelewem lub kartą płatniczą. Więcej informacji w zakładce FORMY PŁATNOŚCI.

11. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@zaczarowanybalon.pl. Wzór formularza odstąpienia od umowy umieszczony jest  na końcu Regulaminu, jednak skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe. Zwracaną rzecz odeślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Traktorowa 22/150, 91-129 Łódź, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Więcej informacji w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE

12. Czy wszystkie produkty zakupione w sklepie podlegają zwrotowi?

Zwrotowi nie podlegają: wszystkie produkty spersonalizowane, wykonane na specjalne życzenie Klienta oraz balony wypełnione helem, ze względu na ich krótkim termin przydatności.

13. Otrzymany towar jest wadliwy, co mogę zrobić?

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@zaczarowanybalon.pl lub drogą pocztową na adres ul. Traktorowa 22/150, 91-129 Łódź. Więcej informacji w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!

tel.: 505707552
tel.: 883745290
mail: sklep@zaczarowanybalon.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl