1. Chciałbym zakupić towar, którego nie ma na stanie w sklepie.
Jeżeli czas oraz możliwości pozwolą nam na realizację Twojego indywidualnego zamówienia, chętnie się jego podejmiemy. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem: sklep@zaczarowanybalon.pl
2. Czy każdy balon można napełnić helem?
Napełnić helem, można każdy balon, natomiast nie każdy będzie unosił się w powietrzu. Zależy to od rozmiaru i materiału z jakiego jest on wykonany. Balon będzie unosił się w powietrzu kiedy jego waga będzie mniejsza od wagi helu, który się w nim znajduje.
Balony gumowe unoszą się w powietrzu już od 9 cali (23cm), a balony foliowe: cyfry/litery od 30 cali (76cm), okrągłe kształty od 14 cali (35cm).
Im większy balon tym więcej helu potrzeba na jego wypełnienie, a co za tym idzie będzie on fruwał piękniej i dłużej.
3. Ile unoszą się balony z helem?
Czas unoszenia się balonów z helem zależy od wielu czynników (więcej informacji znajdziesz TUTAJ).
Balony lateksowe fruwają do 10 godzin. Przy usłudze napełniania balonów lateksowych helem, używamy żelu uszczelniającego HI-FLOAT, który przedłuża unoszenie się balona nawet do 48h.
Balony foliowe unoszą się od kilku dni nawet do miesiąca i nie wymagają dodatkowego uszczelniania
4. Czy założenie konta na stronie jest konieczne, aby móc dokonać zakupu?
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.
5. Czy produkty w koszyku są zarezerwowane?
Produkty w koszyku nie są zarezerwowane. Rezerwują się w momencie dokonania płatności.
6. Czy mogę zmodyfikować zamówienie?
Po dokonaniu płatności nie ma możliwości modyfikacji zamówienia jednak do chwili jego wysłania, można je anulować i założyć kolejne, w tym celu prosimy o kontakt: sklep@zaczarowanybalon.pl
7. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach przesyłki. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
8. Otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę (np.: uszkodzony karton), co zrobić?
W tym wypadku prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu w celu ustalenia szkody oraz okoliczności jej powstania. Następnie prosimy o przesłanie mailowo skanu tego protokołu na adres: sklep@zaczarowanybalon.pl
9. Otrzymałem niekompletne zamówienie lub otrzymałem produkty niezgodne ze złożonym zamówieniem?
W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru prosimy o kontakt email: sklep@zaczarowanybalon.pl
10. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przelewem on-line, zwykłym przelewem lub kartą płatniczą. Więcej informacji w zakładce FORMY PŁATNOŚCI.
11. Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@zaczarowanybalon.pl. Wzór formularza odstąpienia od umowy umieszczony jest na końcu Regulaminu, jednak skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe. Zwracaną rzecz odeślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Traktorowa 22/150, 91-129 Łódź, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Więcej informacji w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE
12. Czy wszystkie produkty zakupione w sklepie podlegają zwrotowi?
Zwrotowi nie podlegają: wszystkie produkty spersonalizowane, wykonane na specjalne życzenie Klienta oraz balony wypełnione helem, ze względu na ich krótkim termin przydatności.
13. Otrzymany towar jest wadliwy, co mogę zrobić?
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@zaczarowanybalon.pl lub drogą pocztową na adres ul. Traktorowa 22/150, 91-129 Łódź. Więcej informacji w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!
tel.: 505707552
tel.: 883745290
mail: sklep@zaczarowanybalon.pl